Aktiesnakken — Januar 2014
-
Morn. Jeg kan ikke læse hele teksten. Så det er lidt svært at overskue hvad det i grunden er.
-
På debitsiden (aktiver) bliver pengene bogført på kassekreditten (rentebærende kreditfacilitet), på kreditsiden (passiver) bliver de bogført som forpligtigelser til kunde. At der i praksis vil bliver foretaget langt flere posteringer er en helt anden sag. Humlen er, at Vestas ikke længere udnytter de kreditfaciliteter de har, og derfor ikke skal betale renter af disse. Vestas egenkapital, altså overskud efter skat og dermed det som Vestas reelt får ud af handlerne, kender vi slet ikke endnu. Det
-
Hvad får i grunden Vestas til at udsende sådan en ligegyldig cash flow meddelelse.:-)Det er de vel ikke forpligtiget til.
-
Sender Vestas bare signal, og i fald, hvilket signal?
-
Over.
-
Vestas sen da ikke sådan en meddelelse ud for at tage røven på aktionæren.
-
Er der noget drama i det? Hvis det er de amerikanske ordrer/PTC der er skyld i det bedre cashflow, så er det jo først blevet kendt meget sent sidste år, og så sender de meddelse ud nærmest dagen efter:-) Det er vel trods alt en af de ting de guider på!
-
Så i TV avisen i går aftes ?-Der er observeret en cyklist i omegnen af Århus der nu på 10 døgn har cyklet rundt og rundt med et indædt tråd og ansigts udtryk-Flere skolebørn og ældre cyklister har følt sig truet grundet cyklistens hensynsløse adfærd.
-
Gevinst høsteren er i gang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
