Aktiesnakken — Januar 2014
-
Short
-
Go dreng. sov godt.
-
Men pointen er, at hvis vi i år regner med 4GW afleverede møller, og 6GW i ordrer, så er et positivt cashflow "nemt", i forhold til et år med 6GW afleverede møller og kun 4GW i ordrer? Det er vel der at den egentlige test af firmaets evne til at skabe værdier skal stå?
-
Men selv for en ukuelig jubel optimist syntes jeg at der nogen der taber kæden-http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/273917/runevad_kan_udbetale_udbytte_i_pengestaerk_vestas.html
-
Måske det er de amerikanske rammeordrer der er skyld i det gode cashflow!? Som jeg husker skulle 5% af købssummen være betalt for komme ind under PTC. Og med rammeordrer på over 2000 mw må de have lavet nogle "numre" og forudbetalinger for at få dem under PTC
-
-
Hvis man antager at årets stigning i Vestas skyldes efter slæbet US ordre i December hvor kursen blev påvirket af Schow og Year end-Så burde vi få en stigning i dag som tager sit udgangspunkt i Cach flow nyheden-Hvis det yder mere kunne få de sidste 5-10 mil short til og pakke ned-Så burde stigningen over de næste dage være mildest talt solid.:-)
-
så kommer de stille og roligt-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2014/01/07/vestas-hsbc-ser-kurspotentiale-paa-yderligere-16-pct/12648827
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Godnat.