Aktiesnakken — December 2013
-
Du kan jo også bare vælge at Vestas ikke lever op til dine krav.
-
Du er helt.
-
Martyr.
-
Enig
-
ordre ordre ordre
-
Se fremad.
-
tja jeg sortere mit affald -køre mine malings rester på kommune kemi-køber økologisk-ikke fordi det kan betale sig-men fordi det er den vej verden går hvad enten jeg kan li det eller ej-og den vej går det også for vind-ikke fordi det ikke bedre kunne betale sig og gøre noget andet mere lomborgsk-men fordi at det giver mening ikke og skide i egen rede
-
Man er nødt til at have økonomien med i sine projekter, prisen på el er nu så lav at det er på kanten af at give tab - selv om der ingen fremmedfinansiering er inde over møllen. Elprisen er så lav at det er tiøren med hul i der holder hånden under projektet.
-
Elprisen er lav på grund af tilskud. Vil du gerne have den højere op?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind