Aktiesnakken — December 2013
-
Det er jo weekend og snart jul. Jeg smutter på indkøb. God dag.
-
Det er nu det hele vender. For helv........
-
14 dage skifter man øl mærke og så er balladen der-http://www.business.dk/digital/derfor-ramte-carlsberg-system-skaevt-paa-julebryggen
-
Vestager skal bruge resurseren på ulovligheder som skatte svindel, sort arbejde i stede for at chikanere lovlydige borgere. Hent pengene hos den der svindler så er der nok til alle.
-
Har pensionisten svindlet sig til formuen så tag den.
-
Tilskud til 164 er det svindel?
-
jeg kender desværre ingen der ikke beriger sig selv så meget som muligt + - 10% -Det sjove er at mens man selv har hånden nede i kagekassen så er ens fulde opmærksomhed rettet mod om der nu skulle være nogen der fik en småkage mere end dem selv.Det er lidt ærgerligt for det fjerner fokussen fra at der rent faktisk er nogen der behov for mere hjælp end andre
-
undersøg hvor mange studenter medhjælpere der ikke har fået løn i november og december-man skulle jo nødig trækkes i SU-Eller hvordan studenter medhjælpere regulere deres pensions indbetaling af samme årsag-Det samme sker så i ældre gruppen hvor der også reguleres for kunne modtage så meget som muligt af fælles kassen-Og os i midten arbejder så på lidt alternative former-Alt det render vi så hver især og roder med mens vi forarges over de andre-Problemer i verdens mest forkælede samfund.:-)
-
Nu har jeg jo for mere en 30.000kr. i håndværker fradrag i år. Det er da nemt lige at overføre de sidste 30.000 til næste år, men det er bare ikke lovligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind