Aktiesnakken — December 2013
-
Ja Cykling, vi er jo nok mange der ville oenske lige nu, at vi havde fyret skidtet af i 165 eller bedre, men saadan er der jo saa meget. Vi har jo proevet det her foer, og hver gang er det gaaet alligevel. Sikkert ogsa denne gang, haaber jeg. Falder den yderligere, saa kommer muligheden jo saa ogsaa for at koebe lidt ekstra, naar vendingen kommer, akkurat som da den vendte i 25. Saa den mulighed er der da. Ellers saa er det bare at vente lidt laenge
re tid, der er masser af lys fremadrettet:-) -
Det er meget pænt skrevet-Kunne vi så få lidt kredit for det tak-http://www.natlawreview.com/article/vestas-completes-factory-testing-world-s-most-powerful-wind-turbine
-
Cykling mor'n. det er det jeg mener...jeg snakkede korrektion i sidste uge og det er vist det vi ser. Hvor stor den bliver vides jo ikke. Vestas falder som resten af markedet, men som saedvanligt noget voldsommere. Godt hjulpet paa vej af al den saedvanlige spekulation og saa lige svenskerne
-
Hvis vi skaever til TA'en, saa vil jeg agere lidt efter den og at sidde og glo paa at vi ruller videre ned, det goer jeg altsaa ikke. Men lad os nu se om den ikke vender igen snart, og ja US ser ikke for godt ud, trods noegletal. De vil helst blive paa stetten lidt endnu
-
-
Mit stop røg i går, så jeg sidder nu på sidelinjen. Enig i der intet er ændret i casen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind