Aktiesnakken — December 2013
-
-
Håbet stammer fra Pandora´s æske. Pandora blev sendt til menneskene af Zeus og havde med sig æsken med alverdens dårligdomme - ondskab- sygdom som undslap da hun åbnede æsken. Kun håbet forblev i første omgang i æsken. Det undslap dog også - Det var også et onde, da det – som Hesiod peger på – kun er dårskab og selvbedrag at nære håb om fremtiden, når fremtiden ikke kan kontrolleres af mennesket.
-
Jeg ville gerne kunne have pralet med at jeg have solgt i 158 og genkøbt igen i dag i 140-Og hvis jeg havde evnerne så solgte jeg i morgen tidlig i 142 og købte i næste uge i 125-Men jeg har desværre ikke de evner-Men ja potentialet er der jo også efter min vurdering så nu må vi se.:-) Nat
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind