Aktiesnakken — December 2013
-
Glædelig jul til alle.
-
-
-
Tror Vestas ender over 6.000 i 2013.
-
Lidt funny at deres IR kører d.24.12.13. med 2 helligdage i udsigt. Hvad så med de næste par, for os, helligdage ?
-
du har ret dooda. Jeg tænkte bare på det kurspåvirkende. Men der er Danmark jo lidt speciel ift. us mv.
-
Jeg har også været med i mange år i Vestas. Som jeg ser det er der lang tid til nytår. Der er helt sikkert flere gode nyheder på vej. Men kursen flytter sig ikke før 2014,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
det ser heller ikke ud til ordrer trækker os synderligt op og det nok mest fordi det er 1) i meget høj grad priset ind i nuv. kurs og 2) investorerne afventer årsregnskab i feb.