Aktiesnakken — December 2013
-
Har du en viden?
-
S
-
Klump
-
Nohope følger bare sit intellekt som alle andre levende væsener.
-
Nohope kommer stærkt igen.
-
Ingen udbytte i 2013.
-
-
-
Morgen. Så rager Vestas op igen. Håber det hele funker.
-
Yes og her et lille link til Nohope-Ikke at jeg tror at han interesseret i og diskutere på et seriøst plan-Men det skader vel ikke-http://energiwatch.dk/secure/Energinyt/Politik___Markeder/article6281917.ece
-
Det er en hel badminton hal.
-
He, laeste jeres snak fra igaar aftes. Ud over at den groenne energi jo som link fortaeller, ikke er alene om at modtage stoette, saa ved vi jo ogsaa idag, at vestas i den grad har haeldt penge ud af det store draen. Idag er der i den grad styr paa haandoerene - maa vi da tro paa - saa det beroemte udbytte er bestemt ikke umuligt paa sigt. Og det er ioevrigt ogsaa luftet fra vestas side. Godt nok er manden der luftede det voldsomt, ikke ansat mere men lad os nu se:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind