skidt med begyndelsen og engel-vi tager den der fra hvor vi er nu
Historien om Vestas kan fortælles som en jubelfortælling eller en tragedie - vælg bare hvilket akt fortællingen skal starte i kur s25 eller kurs 800'
Vestas har et produkt der er mere subsidieret end bøndernes overskudsproduktion i firserne.
Vestas tjener penge og har gjort det altid. Vestas har brugt flere en der blev tjent i perioder.
De afhænger udelukkende af offentlige midler, der tvangsudskrives på forskellig vis.
Derfor er der en slutdato for Vestas - de skal enten tæve markedsprisen på el eller lukkes
Hvad finder du mest interessant. Vestas fortid eller fremtid?
De er hele tiden 5 år fra tæve markedsprisen - hele tiden - sidst var det så shalegas der lige ødelagde det.
et acceptabelt synspunkt måske lidt unuanceret men dog et synspunkt
Fortiden er megainteressant, men jeg forstår godt du hellere vil høre om fremtiden.
El er en mikroskop i Vestas.
hvis vi ikke ved hvor vi kommer fra så ved vi heller ikke hvor vi skal hen
Glem det. Hvad er interessant i fortiden?
Det hele - især at de reelt aldrig har givet udbytte til aktionærerne - nu vi taler på et aktiesite.
Det er jeg også ret træt af. Kan bare ikke se hvad der kan gøres.
Du "indrømmer" - det selskab her har ingen historik for at tjene penge til aktionærerne - og der er ikke udsigt til at de kommer til at gøre det?
Så vil jeg sælge revl og krat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind