Det kan vel være begge dele; der er vel altid nogen der prøver at svømme mod strømmen
hvor meget af omsætningen fylder de ?
ca 10%, det har været det samme de andre dage
Hvad mon kursen ville have vaeret uden de salg?
tja det er vel nok til at de selv er bevist om at de holder kursen nede
men det er vel som skrevet bare gevinsthjemtagning og lukning af boegerne for i aar
...men nok lidt for tidligt sva vestas:-)
vi kan så glæde os til at de bliver færdige
..og til at vestas for alvor aabner for ordretilgangen i de sidste dage af aaret som saedvanlig
GD-Du skal op i omdrejninger -Når bøgerne er lukket og gevinsterne talt op-Så er det 3 cifre med et 2 tal foran .:-)
I lyder snart som når vi snakker GEN...
Jo; men GEN har da trods alt 3 cifre med et 2-tal forrest
Ja ja -Men vi har noget og have det i
..og ioevrigt ligger underdrejet pt.! Faktisk lige siden jeg koebte:-(
Gen er et ude mærket køb-hvis man enten kan vente 5 år på gevinst eller har råd til og miste indsatsen
hvis man der i mod lidt forsigtigt og beskedent kan nøjes med og doble sin indsats på 3 måneder så er det vestas man skal købe
begge ben solidt plantet på jorden det kommer man langt med.:-)
Mænd med begge ben på jorden hænger ikke på træerne
Cykling, den klogeste her i huset har forbudt mig at koebe flere papirer i princessen;-)
Tak Bob mind ham lige om at han skylder 1000$
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind