Aktiesnakken — December 2013
-
A propos diskussionen forleden, om export af strøm - den siger så ikke noget om økonomien i transporterne. A propos diskussionen forleden, om export af strøm - den siger så ikke noget om økonomien i transporterne. http://www.energinet.dk/Flash/Forside/UK/index.html
-
Er det ikke påfaldende så let man kan få et prædikat hæftet på sig? Hvem har glæde af at lyve herinde? Hvis man skulle have lyst til at være kreativ omkring sandheden for at hævde sig, så er det ikke lige det rette sted. Det gøres bedre på EI o.l., så det kan ikke være motivet. Jeg løj ikke da jeg havde en SL på 100, jeg sælger bare ikke, blot fordi den lige hopper ned under. Golf lyver heller ikke i dette tilfælde. Ingen har til hensigt at lyve, vores tilgang til handler er bare forskellige

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind