Aktiesnakken — November 2013
-
Hjul, du forstår det vist ikke helt. I nogle lande har servicen fra Vestas's egne folk været næsten ikke-eksisterende; derfor er Vestas begyndt på mere og mere at bruge subcontractors. Med andre ord; den dårlige service fra Vestas's egne folk var før, servicen fra subcontractors er nu.
-
Bliver Q3 som forventet så holder jeg.
-
Ikke eksisterende. Betyder det at Vestas er vraget til fordel for lokale?
-
Wind, med ikke-eksisterende mener jeg at der har været ansatte der fik løn for at udføre servicen; men som bare ikke gjorde det. Når så kunden efter nogle år opdagede at der ikke var skiftet olie eller lignende, så brød helvede løs, og der blev sendt "special-teams" ud fra nogle af de store subcontractors for at bringe servicen op til standard.
-
Mange Grækere skal skiftes ud fordi de ingenting laver. Siestaen er vigtig.
-
Tillid er nøglen til samarbejde og kontrakter.
-
Misbrug tilliden og du er ude fore ever.
-
Nok er det en form for reklame; men den rammer nu sandheden som jeg kender den meget godt. På side 14 i denne PDF, fra firmaet der mistede de to montører, udtaler kunden med netop de møller hvoraf en brændte. Så kan du se hvorfor de fravalgte Vestas og tog en uafhængig service-provider: http://www.bettink.nl/media/downloads/DEF_bettink_magazine_engels_MAIL.pdf
-
Er du glad for resultatet?
-
Også for andre end Vestas?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind