Aktiesnakken — November 2013
-
den globale efterspørgsel efter energi mellem nu og 2035 voksede med en tredjedel og fossile brændstoffer fortsat være dominerende, hvilket giver 76% af energi (sammenlignet med 82% af 2011), emissioner af energisektoren vokse så med 20% og nåede 37,2 Gt og skubbe planeten mod en opvarmning på 3,6 ° C. Kort sagt, er den energi overgang i gang ikke hurtigt nok og skarp: En af grundene er at finde i store støttebeløb, at fossile brændstoffer fortsætter med at modtage, i 2012 læser vi i den seneste
-
Bliver nok ikke lige med det samme - nu vil også den danske regering regulere støtten til vindmøller - hvem bliver mon de næste? http://epn.dk/brancher/energi/alternativ/ECE6234076/regeringen-vil-neddrosle-groen-stoette/
-
hmm-Det er et udtryk for at vind onshore er ved og nå det mål der hele tiden har været sat-At det kan konkurrere uden støtte eller med reduceret støtte-Bare de overordnede mål om CO2 reducering fastholdes så energiselskaberne tvinges til og investere i vedvarende energi så er det fint.
-
Vi steg ca smaa 15 % paa Q3, og er nu sivet ca 10% ned igen. Ingen ordrer, blot lidt daarligt nyt igaar. Rolig, det er helt normalt og ligeledes at ordrene i Q4 kommer i december. Derfor ville det naturligvis pynte lidt at der kom et par stykker inden da, men jeg er ikke bekymret:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
