Aktiesnakken — Oktober 2013
-
-
Nej, lige en til som pisser mig helt af: ad 29/10 17:01
af stoft
brug dem til stavekursus istedet for... Hvad fanden bilder du dig ind, at kommentere på deltagernes stavemåde? Magen til uforskammethed skal man lede længe efter. Stod det til mig, blev du hældt ud af PI, alene for den bemærkning. Du hører, om nogen, til over på EI med dit sprogbrug, så opfør dig ordentligt, for personlig argumentation skal du ikke slæbe med herind. Indlægget "farlig debatkultur" er møntet på f.eks. dig. -
Mor'n Ud over at jeg er enig Hjul, saa var der faktisk 2 parter om de nedladende udtryk igaar. Du faar 100 kr hvis du holder vejret en halv time....! Undskyld mig, det er sgu ogsaa noget uheldigt! Og handler kan vaere ok relevante at skrive om, men stribevis af handler, op eller ned, bare for at fortaelle hvor god man er til at tjene penge, kan altsaa ogsaa vaere traettende i laengden. Uanset hvad, tal paent og i et sobert sprog, uanset budskab:-)
-
Nogen vil måske mene at jeg nu er subjektiv / Kryler-positiv; men jeg synes faktisk at "hold vejret i en halv time"-kommentaren var i orden, morsom og noget jeg selv kunne have skrevet til andre her. Forskellen er måske at jeg ikke mener noget ondt med det, hvis jeg skriver sådan

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind