Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Hvad ser du i short grafen hjul. Det tyder i mine øjne på at det ikke bare er short der går ud, men at der er en del der også vælger at investere i Vestas.
-
Ser da nærmest MHI som en sikkerhed for store aktionærer.
-
Et samarbejde mellem investorer om at få en virksomhed i omdrejninger er da langt at foretrække frem for bare en overtagelse.
-
Investorer med interesse for afkast:-)
' -
-
Kan du huske hvad du gerne ville fortælle, som cykl. måske har misset?
-
Jeg kan på det kraftigste afvise at Doodha på noget tidspunkt har rystet på hånden-Enkelte brugere på denne side smækker med døren når deres forudsigelser eller egen interesser sættes i spil-Det er Doddha et alt for ordentligt og ærligt menneske til.:-)
-
Det er nok ikke så skidt for vores vindmøller-http://borsen.dk/nyheder/ritzau/artikel/3/1865172/spd_baner_vejen_for_en_bred_tysk_koalition.html
-
Moral er noget der gør at andre vil være sammen med en. Her på chatten er det jo hujende ligegyldigt x-D
'
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind