Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Ære. Der det noget han selv er klar over.
-
Som tommelfinger regel forventer jeg der er samme antal under 0,5% som over. Trækker du så en mio. fra som usikkerhed for Distressed lander den på 11mio aktier.
-
Ja. Nu kunne jeg så godt tænke mig der snart dukkede en storaktionær op. Det indikerer jo at der er voksende tillid ud over den stigning der er sket.
-
Hvad ser du i short grafen hjul. Det tyder i mine øjne på at det ikke bare er short der går ud, men at der er en del der også vælger at investere i Vestas.
-
Ser da nærmest MHI som en sikkerhed for store aktionærer.
-
Et samarbejde mellem investorer om at få en virksomhed i omdrejninger er da langt at foretrække frem for bare en overtagelse.
-
Investorer med interesse for afkast:-)
'
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind