Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Jeg er egentlig ikke uenig i at Hr.Løkke har misbrugt både vores tillid og vores penge.Men jeg er så pisse træt af at alting snart handler om og fælde de andre på fejltrin på enten den ene eller den anden måde.Jeg får kvalme over den evindelige søgen efter svagheder i stedet for og samles og beskæftige sig med ting som er væsentlige for os alle.
-
6.600.013 er det noget der siger jer 0:-) noget.
-
Ikke tale om. O.-)
-
Du vinder cykl. O:-)
-
Der er lidt usikkerhed om noget "historik" som jeg har bedt finanstilsynet om at finde ud af.

-
God formiddag. Cykling, hvor har du ret i at det er trættende at se på, med mindre det er direkte ulovligt. Holger K. har formentligt udbetalt 6 mdr. løn i aftrædelse, til en person der selv har sagt op. Hvor er dækningen af det? En minister der snyder?
-
Ja. Der sidder så nogen i finanstilsynet med insider viden (shark)
-
Hvad betyder 50 kurspoint for en der er ligeglad.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind