Aktiesnakken — Oktober 2013
-
TA forholder sig til enhver nyhed der påvirker kursen. Alle de grafer jeg bruger, er dannet ud fra alle de faktiske handler i aktien, så enhver nyhed er incl. Men det er historiske data, selvfølgelig, og enhver nyhed kan ændre den retning en aktie har, alt efter om den er positiv eller negativ.
-
Netop derfor arbejder jeg med de lange grafer. Du kunne købe Vestas ved K1 i kurs 38, og lukke for alt info m.m. Kun ved at kigge på den lange graf kan du holde øje med aktien og sælge ved S1. Tænk tilbage på nyhedsrækken og alt det støj der har været omkring Vestas siden, det kan man være fri for.
-
-
Jeg mener stadig ikke, at det er RW der er årsag til en tilbagegang. RW er et navn for en grafisk udvikling, intet andet. Årsagen til et evt. kursfald, skal findes i kvartalsbølgerne. Nemlig den naturlige bølgen mellem købeivrer og forsigtighed. Og 120/130 anser jeg for urealistisk med mindre makro vil det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind