Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Det tror jeg så ikke Doodha-Jeg forventer ingen markant stigning i Vestas selv om burger nationen bliver enige-Jeg tro vi venter på en indikation fra JVet ( Mega ordre ) som viser at det halve af det hele er en god forretning-Men håber naturligvis at du får ret
-
Lige så meget vi bøvlede med 126, lige så meget bøvler vi med 150 og jeg tror, der skal samme medicin til for at bryde den, nemlig 1) en større ordre a la den seneste fra US og/eller 2) opjustering ved q3 som vel får de sidste shorts til at stikke halen mellem benene
-
Jeg syntes at Vestas turnaraund indtil nu har medført så meget ro butikken at de nu får ordre der betyder 25% af de udbudte og at det er lykkes at indgå et JV med en meget stærk partner på Offshore-Vi er så nået kurs 150-Nu mangler vi at de mange tiltag så også viser sig som Ebit-Og så stiger vi voldsomt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
