Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Den eneste gang jeg nogensinde har skrevet om en forventning, var en gang på EI hvor en spurgte om Glunz og Jensen. Jeg svarede at jeg mente at han burde holde sine aktier og se tiden lidt an. Kursen var dengang et sted i 50-erne; inden 2 måneder var den steget med 25%.
-
Samsung klar med kæmpemølle før Vestas
Koreanske Samsung forventer at opstille en 7 MW prototype i Skotland inden udgangen af året.
(energiwatch.dk)
-
Golf, de er altså gået i gang med at sætte den op: http://www.windhoist.co.uk/News/Samsung-Giant
-
MR?
-
Cykling. Lad nu ulvene more sig. Det ændrer ikke noget på Vestas optrend.
-
Nyd livet. Ved godt det ikke længere er golf sesson, men brug ikke tiden på at vejlede ulve.
-
Ulvene kæmper om den samme luns og den bliver mindre og mindre.
-
Cykling, hvis "Kik på kursen" er et argument for at det går godt; så er det lige før at jeg synes at "klovn" er et bedre argument. Ikke at jeg vil sammenligne; men "kik på kursen" kunne vel også siges om Nordisk Fjer, IT factory og Fingerprint Cards.
God søndag til jer alle 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind