Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Det pudsige i ovenstående synes jeg er, at jeg aldrig nogensinde har udtalt mig om, om kursen på Vestas var realistisk eller ej; alene af den grund at jeg sjældent forstår hvad der danner den kurs. Jeg forholder mig udelukkende til det tekniske og det praktiske omkring møllerne, for det er det jeg ved noget om. At jeg så handler efter de sving jeg mener at kunne forudse, og fortæller åbent om det, det er for mig en helt anden sag.
-
Problemet her er nok nærmere at nogen ikke kan tåle at høre ordet "short"; og derfor stempler bl.a. mig som værende negativ overfor Vestas. Som jeg har sagt før, så er det for mig ikke anderledes en at satse hos en bookmaker, jeg satser på det jeg tror på i den givne situation, og det kan godt være at jeg satser modsat en time efter.
-
Den eneste gang jeg nogensinde har skrevet om en forventning, var en gang på EI hvor en spurgte om Glunz og Jensen. Jeg svarede at jeg mente at han burde holde sine aktier og se tiden lidt an. Kursen var dengang et sted i 50-erne; inden 2 måneder var den steget med 25%.
-
Samsung klar med kæmpemølle før Vestas
Koreanske Samsung forventer at opstille en 7 MW prototype i Skotland inden udgangen af året.
(energiwatch.dk)
-
Golf, de er altså gået i gang med at sætte den op: http://www.windhoist.co.uk/News/Samsung-Giant
-
MR?
-
Cykling. Lad nu ulvene more sig. Det ændrer ikke noget på Vestas optrend.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind