men ! hvor meget bliver den totale afskrivning på det "stunt"
vent til næste måned så vil selv bornholmerenblive overrasket når kvartalregnskabet kommer
kæft hvor det er ireterende at der sælges så sm poster ad gangen i Topsil ( sælg dog 500k ad gangen )
stoft det kan vi da håbe men jeg tvivler på det vil overraske mig !
tror du den drøner lige ned igennem 60erne
vil tror 0,70 holder men ellers må jeg vel til at udnytte kriditten i DDB en sidste gang
hvem mon kommer til at sidde med aben når bankerne lukker for kreditten til topsil
og hvorfor skulle de Banker som selv har anvist modellen så lige pludselig lukke kassen i nu det bevisligt går fremad
men skulle de lukke så kommer Bornholms kommune til at udskrive højere skatter
det er forøvrigt et dreprimerende syn at se på mine depoter der alle er faldet de sidste dage men sådan er det jo nogen gange ( de skide amerikanere )
hvad gør i ? suplerer på det her fald over hele linien eller sidder i bare og bider negle ? ( jeg er på 130 % nu
der er ikke noget og bide negle over kryler-Der bliver rettet ind i US-Der er ikke noget alternativ
vi har ikke behov på at komme med procent
cykling det er også derfor jeg har satset yderligere for de er jo nødt til at gå til bidet !
og igen igen siger jeg at det bliver sidste gang jeg handler på kredit
tja de kan trække den i par dage endnu og måske fremprovokere yderligere 2%-5% ned men så falder hammeren også
men i og med faldet har været begrænset mon så ikke også at forløsningen bliver det
i bund og grund handler du forhåbentlig ikke på kredit kryler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind