Her paa morgenmarkedet bugnede bordene af friske bananer i lange baner. Halv pris. En hel forkert pris. Nej, for efterspoergslen var for lav til at de kunne saelges inden de raadnede
husk at jeg snakker ud fra MIN overbevisning og MINE beregninger så jeg kan sagtens have en anden opfattelse af hvad kursen burde være end det store flertal
og idag var en generel lortedag paa markedet, US har pisset i bukserne og haenger til toerre. set i det lys er 3 kr ned oven paa mega stigninger sgu da til at leve med
jeg er da godt tilfreds med dagen ! mine Norden og Topsil er da steget pænt igen igen DDB er ikke faldet ( hvad jeg ellers frygtede)
og et par andre stå stille så ikke en lortedag hos mig !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.