Aktiesnakken — August 2013
-
Partner er helt sikkert for at få ro om aktionærkredsen og for at tiltrække større aktionærer. Guldægget koster mindst 38 kroner pr. nuværende aktie at færdigudvikle incl. fabrik. De penge kan Vestas enten hente hos os eller ved JV. Det er for mange penge til at de henter det hele ved emission, mener jeg, derfor tror jeg at der kommer partner ind over. Enten i form af JV eller rettet emission hvor Vestas så har fået sig en ny storaktionær.
-
Ikke som jeg ser det. Den partner som BN efterlyste sidste år har intet med det her at gøre, enig. Men skal der bruges en kapitalpartner nu, så er det til V164, og ikke til selskabets overlevelse, i almindelighed. Man kan jo så antage, at hvis der slet ikke findes en løsning, så bliver det mere end svært at få bygget fabrikken, så noget skal der ske.
-
Vestas søge en "partner" som med ansvarlig for søsætningen af 164. 1GW kan være en del af løsningen.
-
Turn rund bærer overlevelsen.
-
Tun rund(hvis det lykkes) bærer overlevelsen.
-
Indtil videre er ordre indgangen ok.
-
Nu vrøvler du.
-
Løbe også.
-
Tag et kik på ham her-http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/08/30/133244.htm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind