Når man så kigger på Danmark på papiret, så er vi vel heller ikke et demokratisk land?
Øverst sidder Margrethe jo og skal underskrive alle love inden de er godkendt?
Hvad raver det os om de slår hinnanden ihjel eller er Demokratisk eller ej
En hel del hvis vi vil have dem til og købe lurpak
Man kan jo håbe at Margrete er der som sikkerhed imod at Demokratiet afskaffer sig selv Demokratisk
Hvis de ikke vil have bacon skal de ikke ha lurpak
I Danmark har vi begrænset Monarki ikke Demokrati
Ja, bare USA ikke bomber os
fint hvis det var mig der bestemte
vindmøller over alt -gratis øl
Vi har kun et tilsyneladende Demokrati fordi vores Mornark udnævner de ministre vi spør pænt om at få udnævnt efter et folkevalg.
nå Bob nu skal du have noget alvorlig på banen hvis jeg ikke skal drikke en gratis GIF på fredag
Jo men kun fordi hvis folket ville afsætte deres monark hvis hun nægtet. men hu er jo øverste chef for forsvaret.
Såå hvor langt er vi entlig fra egypten
Jo vi er et fungerende Demokrati i Danmark men ikke dikteret Demokratisk af vores grundlov
hvor ville jeg ønske at den aktie kunne ligge stille og rolig og stige 2% om ugen-I stedet for de vanvittige bevægelser
Der er jo penge i disse bevægelser hvis man handler lidt på dem
Begynd du bare at sving trade med 30% af dine vestas aktier og hold resten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind