Aktiesnakken — August 2013
-
men er jeg den eneste der finder det her mærkeligt og der må da snart være en journalist der får hul igennem på den. Ditlev Engel har vel ikke sagt et eneste ord officielt? Er det ikke kun filosoffen der har sagt noget? Det med kvalifikationerne?
-
Ditlev var/er svær at forhandle med.
-
Er der nogen der ved om har fået en afskedsreception?
-
jo men han trods alt løftet den omsætning pænt højt op, årets leder 2008 og kursen i 690
-
det går ikke op i en planlagt exit. Kan vi finde bare EN herinde der mener det?
-
Der har du en årsag til Vestas fald ud over Syirien.
-
vi har da nogen herinde som kan finde ud af om DE har haft en reception
-
det gør man kun ved noget meget alvorligt
-
vi taler sex, lögn, bedrageri og caught on video
-
af hvem mac?
-
Sådan barberes en ged. Morgenbrød.
-
Glad for indput mac.
-
hvad tænker du Mac?
-
planlagt exit or not?
-
hvad er dit gæt?
-
kommende emission afviste hun jo direkte adspurgt. Hvis den kommer så sidder jeg på mine shorts long time
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind