Aktiesnakken — August 2013
-
Naturen så anderledes ud uden cheminova. De ville ikke være så store udgifter til medicin uden cheminova. Vi ville leve kortere uden cheminova.
-
synes det lyder lige vel optimistisk rth
-
Kender ikke tallet, men kørte forbi Cheminova ca.1975. Det var mellem vestehavet og Cheminova. Vi opdagede først senere at de var adgang forbudt.
-
jeg synes vi skal indse at tiden til panik er nu. Vestas producerer åbenbart ikke solceller mere
-
det er altid den sidste der går i panik der ærgrer sig
-
alle dem der går i panik samtidigt har et fællesskab
-
Jeg er pisse irriteret over igen at depotet fuldes op med Vestas. Jeg har andre planer.
-
jeg giver bob ret- lad os sælge vestas nu - gå i panik - købe tesla - og drikke noget cremant
-
I påstår der komme flere på depotet i morgen.
-
Det er godt nok tæl ikke at have nogen Vestas fra 33, nu hvor den er faldet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind