Aktiesnakken — August 2013
-
Så vil jeg håbe olien er der. Ellers kan vi blive tvunget til skiffer gas.
-
Det er så igen din mening.
-
Olie er der nok af og Kina bruger meget. Vi bruger alle som sindsyge.
-
Det e jo årsagen til vind og skiffer gas. Forbruget globalt vokser og det er ikke kun Kina. Vestan vil gerne ha
-
have en syndebuk så det ikke bemærkes at vi er lige så store sviner.
-
Jeg vil bestræbe mig på at blive bedre til at stille spørgsmål.
-
Der e til mange år endnu. Det e jeg enig i. Hvor mange?
-
Et fint gæt. Og hvad så?
-
Wind lidt hjælp omkring verdens forbrug af olie-http://www.energy-supply.dk/article/view/109575/verdens_olieforbrug_har_aldrig_vaeret_storre
-
Skal dine børnebørn køre på cykel pete.
-

-
Destilleret vand.
-
Godt der er nogen der ikke spiller hasard med det danske samfund.
-
Ingen bandeord tak.
-
Naturen så anderledes ud uden cheminova. De ville ikke være så store udgifter til medicin uden cheminova. Vi ville leve kortere uden cheminova.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind