Aktiesnakken — August 2013
-
Det e ikke Syrien de påvirker. Det er den globale frygt for korrektion. Så er de lidt traiding frygt oveni.
-
Intervention i Syrien kommer til at påvirke el prisen og energi produkter.
-
Det vil gå Vestas bedre uden krig.
-
Krig taber alle på.
-
Det er den der kan komme uden om krig der scorer.
-
Det e jo din mening. Respekt herfra.
-
Østen er presset. Der er en grænse.
-
Ledelses metoder.
-
Lande med manglende ledelse(diktatorisk eller demokratisk) gør intervention umulig. Det vil ramme Vesten med bl.a. el prisen.
-
Det vil da være træls hvis Irak pludselig går i brand.
-
Du e jo tættest på.
-
Ser ikke TV. Det handle om sikke energi forsyning. Desuden så må den gerne være vindenergi. Tøhø.
-
Så vil jeg håbe olien er der. Ellers kan vi blive tvunget til skiffer gas.
-
Det er så igen din mening.
-
Olie er der nok af og Kina bruger meget. Vi bruger alle som sindsyge.
-
Det e jo årsagen til vind og skiffer gas. Forbruget globalt vokser og det er ikke kun Kina. Vestan vil gerne ha
-
have en syndebuk så det ikke bemærkes at vi er lige så store sviner.
-
Jeg vil bestræbe mig på at blive bedre til at stille spørgsmål.
-
Der e til mange år endnu. Det e jeg enig i. Hvor mange?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind