Aktiesnakken — August 2013
-
vi kommer nok til at være pænt meget i dødvande de næste par uger
-
nope tror vi kommer under i dag
-
Assad er færdig. Han bliver kun holdt oppe af Rusland, Iran og Hizbollah. Det er ikke lige den crowd jeg inviterer på sushi
-
ja sådan er det blevet de sidste 6 måneder. Men hvorfor skam bevæbner vi ikke bare free syrian army?
-
nå nu gik den i 101
-
Jeg kan ikke se at der er nogen i det land jeg ønsker at bevæbne. Der er ingen som jeg tror der vil mig og min vantro vestlige livsstil det godt. såå med mindre vi har våben vi kan gøre ubrugbar ved at sende et sattelitsignal ønsker jeg ikke at bevæbne nogen
-
så vinder de andre ihvertfald.
-
det er iøvrigt et værre fuskerpapir nordea har lavet med den 2xbull spread er helt hen i vejret til tider
-
slet ikke skarpt på nogen måde
-
før var den 3,14-4,44
-
det er 40%!!!!
-
tak men jeg ligger altså lang med alt andet, så det er begrænset hvad jeg få ud af det. Men den var sat ok.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind