Aktiesnakken — August 2013
-
Jeg forstaar simpelthen ikke at det ikke er tydeligt for enhver, at den sump vestas var i, ikke lige toerer ud over night. Det tager en rum tid at faa rydet ordentligt op, og effekten af oprydningen materialiserer sig sgu heller ikke over night. Det vaesentlige er at det gaar den rigtige vej, og saa laenge der ikke er tegn paa andet, maa man forholde sig posetivt afventende!
-
Og saa planter man lige denne her: http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/264226/vestas_vanskeligt_at_opfylde_maalene_i_andet_halvaar.html
-
Mor'n Hjulmand. Givet er det at begge parter kan drage fordele ved at indgaa en saadanne aftale, saa i en eller anden grad, ja! Aftalerne er jo defineret i nogle trin, og der eksisterer sikkert ogsaa nogle eksakte bestemmelser for en evt ' ej udnyttelse af hele rammen eller evt afvigelse'.
-

-
kurs 100 bliver nok brudt i dag el. i morgen
-
arh så tror jeg vi skal en del længere ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind