Aktiesnakken — August 2013
-
Det ligner mere og mere en oplagt politisk mulighed-DF er kommet i folketinget på de fremmed ud af Danmark-Hvad med om VS genopstod i Århus under sloganet-Stem på VS vi tager ansvaret og slår mågerne ihjel-På fyn bruger vi godt nok mortalin når vi har den slags problemer-Men egentlig er det en sag for VS og det må være rimeligt at borgerne kan regne med at vores politikere håndtere sådan nogen skrige måger
-
Men Doodha hvis vi nu glemmer de måger er kort øjeblik-Jeg er enig med dig i at Vestas kursen ser ud til og blive pumpet op og sikkert også for så og trække tæppet væk under os igen-Men hvis Vestas præstere ok ved Q2 er det så ikke lige meget hvad der arbejdes i af smarte manøvre-Så vil ingen kunne holden den nede
-
Fra mit amatør synspunkt, kunne detgodt se ud som om, at stigning mod kurs 200 sker lige så hurtigt som aldet fra kurs 200 til 24. Jeg vurderer at faldet fra 200 til 24 er sket af unaturlige årsager (shorts) og stigningen vil igen ske af lige så unaturlige årsager. Jeg tror ikke på betydelige tilbagefald, såfremt der ikke kommer væentligt nyt. Kursen bliver først fastsat naturligt, når shorts er nedbragt væsentligt. Jeg vurderer det først sker omkring 200.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind