Aktiesnakken — August 2013
-
og sælg når du vil sælge. Ellers bliver du taget i røven.
-
Efter Q2 lukker jeg comp og tager på opdagelse i et års tid.
-
lidt afledt måske-Men tiden arbejder for Vestas-Dk er ikke verdens eneste nation der taler om generations ansvar-http://www.b.dk/politiko/lidegaard-det-bliver-dyrt-hvis-vi-ikke-goer-noget
-
Jeg kan sagtens undværes i den sammenhæng. Vestas bliver også hos mig, men jeg vil bruge tiden til noget nyt.
-
Det er også godt at kunne snakke her om det der interesserer, men jeg bruger for meget tid foran comp. Det vil jeg have ændret.
-
Vestas har kun en alvorlig konkurent. Gas.
-
Den begynder igen at kravle opad. På dagen 125,1.
-
Hvornår kunne du tænke dig de er på depotet?
-
Hvis. Jeg skriver hvis. Så er det vel bedst det bliver d.20. så du ikke sælger dem igen inden d.21.
-
Du vil jo gerne være med på en rigtig herre optur!
-
Så det stadig går fint med GES. Holder du der.
-
Alt er relativt. men til 98!!!!
-
Så mange nervevrag er der ikke i Vestas længere.
-
Det er dig der har et langt forhold til TA, så det vil jeg ikke kloge i.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind