Aktiesnakken — August 2013
-
Det er ikke sikkert de laver indberetning til finanstilsynet. De køber bare og lægger på lager til senere aflevering hos långiver, så de ikke kommer til at vise flag.
-
Enig. Det spændende er hvor den lander.
-
Har du stadig GES?
-
Godt gået. Den mafia skal have samme lektion som short.
-
Du skal være velkommen til at hæve 200k de snuppede fra mig.
-
Hold dig fra hegnet. Der kan være strøm i og det er ikke sjovt at sidde der overskrævs på pigtråden.
-
Jeg tror også der er krummer i den aktie, men efter at Sigsgård fra Vestas flyttede ind fik jeg betænkeligheder.
-
Nåhh.
-
Tø hø. Hvem er best. formand nu.
-
CEO.
-
Klub 8 var vis der han endte dagene.
-
Sigsgård.
Jeg har brug for en ærlig leder/bestyrelse hvis jeg skal gå ind i GES -
Hvad er det for en mur cykl. tænker på?
-
Doodha vær glad for din gevinst i GES. Kan løse du har planer med den.
-
110 fik jeg den i og Doodha afslog.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind