Det kan være at det viser sig at jeg er meget meget naiv-Men jeg har mere end almindeligt svært ved og acceptere at BN og det nye hold har pakket tingene sådan at de får røde øre ved Q2-JEG TROR IKKE PÅ DET.:-)
På fyn har vi lige startet landbruget væk fra fyn op-Det er så pisse irriterende og bog på landet med alle det korn og køer og grise-Kunne de for fanden ikke flytte svinene ind til byen
Det ved jeg og det er en ædel holdning-Men når man vil have mågerne ud af byen så er der fare for at man er blevet lige så farlig som det man før kæmpede i mod.:-)
Og specielt ikke hvis forfatteren er udviklingshæmmet.: Om Jesper Ørsted
Nationalliberal
Kernekrafttilhænger
Modstander af indvandring af uudannede personer fra den tredie verden
Modstander af fri narko
Mac...
S
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.