det er jo ofte problemet med store hjerner - de kan ikke holde ud at der er andre med lige så store hjerner.... bare se på historien om pete og le/ke....
Baron Munchausen har jeg intet i mod-Men når man giver sig ud for og være en meget dygtig investor som handler for milliarder og giver folk gode råd-Så er man tæt på horserød eller mere rigtigt man er der nok
jeg havde engang en bunke speciallæger som kunder og alle på samme adresse - sikken en børnehave - personfnidder og beskyldninger jeg måtte høre på hele tiden og stadig holde masken overfor de andre....
det her sted minder mig nogen gange om den tid....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.