Aktiesnakken — Juli 2013
-
Der er vel også den fakta der hedder nedbringelse af GAK-Jeg selv var en klovn der klarede denne øvelse på vej ned.:-)jeg har dog nogen bekendte der dummede sig og ikke solgte men lægger med en del i GAK 380-De overvejer nu og købe da kurs 200 ikke længere syntes urealistisk-Pete fortale at han havde lånt 3 mil aktier af en fyr der har dem fra 400-Hvis folk der har mønt og GAK 3-400 nu øjner chancen for og komme ud uden tab ved og nedbringe deres GAK-Så bliver vestas totalt uforudsigelig
-
næ doodha-tvært imod -folket i vestas har fået så mange tæv og er kommet så meget i tvivl at de store kan plukke dem mens de får tak og analyser som bekræfter at det er smart og være forsigtig og klogt og regne med tilbage fald og kaos -For alle aktionærer og specielt Vestas aktionærer ved god at træerne ikke vokser ind i himlen.:-)
-
Og jeg tror at rigtig mange private Vestas investorer, uanset om GAK er 80 eller 300, er nok saa tilbageholdende stadigvaek. Netop pga de mange oeretaever i forloebet. Til gengaeld vil der ske et boom i det oejeblik Vestas viser at turnaound er en realitet og at resultaterne viser en fremtid for moellen. Saa er der fact's for stigningen hidtil og vi vil se et bastant ryk yderligere opad. Yderligere vil short soege
andre graesgange, det glaeder vi os saa til!! -
-
Og Doodha som er blevet skeptiker og ultra konservativ bruger nu som argumentation for tilbagefald indre værdi i Vestas og historik-Indre værdi er ca 60kr og vestas er dermed for dyr skriver Doodha-Indre værdi i Vestas var ca 80kr da jeg ikke længere havde nerver til og holde dem sidst og solgte i kurs 400-Kun for måbende og konstatere at den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg laver som regel mine egne analyser og lytter ikke ret meget til folk, som er meget polariseret, dvs. kun positive eller negative. En virksomhed er normalt mere nuanceret end som så