Aktiesnakken — Maj 2013
-
Du skal sælge-Hvis det viser sig og være klogt så vil du fremstå som en klog og ansvarlig far og din søn vil forstå at det er meget risikabelt og handle aktier-Hvis det viser sig og et skidt valg-Så vil du fremstå som en idiot men din søn vil forstå at det er meget risikabelt og handle med aktier.
-
Der bliver formentligt stort fokus på ordretilgangen i denne omgang, det bliver spændende at se hvad der ligger af uannoncerede ordrer. Jeg tror de kommer til at skuffe. De kæmpede hårdt for at få de 300 mw til canada underskrevet i påsken, men det skete først d. 8 april. Så jeg tror de kommer med nærmest chokerende lav ordrerindgang, og det skal de nok få mange hug for i medierne.
-
Kun i medierne ? Ikke i kursen ?
-
Det er svært at spå om hvad kursen gør
Jeg er næppe den eneste der har fået tanken at de skuffer, så måske mange investorer allerede er positioneret. De nye møller hjælper, men de skulle gerne kaste ordrer af sig, eller så er det jo fuldstændigt ligemegt hvor mange nye møller de lancere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind