Aktiesnakken — Maj 2013
-
grunden til indtjeningen var specielt ringe i Q1 er det store 420mw australske projekt. Det var en ordre på V112 der blev indgået kort efter møllen blev frigivet til salg. Og mange af de leverede V112 til dette projekt har ikke kunnet nå at få cost out effekten implamenteret.
-
så derfor har det projekt trukket kraftigt ned på margin. Og det var det største udestående projekt der har den negative indflydelse.
-
Det er muligvis lidt uklart hvad der ligger i "nye solgte møller". Som jeg forstod Ditlev så forventede han en bedre indtjening på møllerne der sælges. Så der er vi vel enige.
-
congrats guys (beer)
-
Jeg har ikke solgt noget.
-
Lykkes Vestas med restruktureringen, så indtjeningsevnen forbedres efter flere år med underskud, kan der være meget mere at hente i aktien, mener Nordea, der har en købsanbefaling af Vestas aktie. http://www.business.dk/investor/vestas-og-carlsberg-sender-danske-aktier-i-front
-
Vil du ikke med op.
-
Du prøver bare igen i 65
-
Så 75 og så videre.
-
Det gør Vestas indtil der dukker nogle flere stor aktionærer op.
-
Investorer.
-
Der er rigtig mange løse aktier i Vestas. Håber det ændrer sig.
-
Det kræver godt nok at der kommer stabilt provenu. Det er jo det Bert sigter på.
-
Også nede. Med lidt short hjælp.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
) men ellers er 2 ud af 3 short i dag gået galt