Aktiesnakken — Maj 2013
-
3.1mio handlede på dagen før og et lille bitte minus efter mange dages stigning. Det er stærk interesse.
-
Forventninger.:-)
-
Der er kun negative til i morgen. Bliver de endnu mere negative så får den.
-
jeg kan godt finde på at sælge et par stykker, men ellers ikke.
-
Ja, men ikke i toppen af Vestas.
-
Vagn bliver sur.
-
Hvad fik mig til at tænke på ham!!!
-
Nu skal jeg lave dejlig mad.
-
Det er da et høringssvar mod vindmøller man kan forstå
http://www.blivhoert.kk.dk/svar/4974 -
kære venner, her kommer lige en reklame for et gratis backup program, kæft det er smart, nu ligger mine filer online, så når jeg skifter Pc, så har jeg dem med mig. https://www.dropbox.com/referrals/NTExODU4NDk3NTk?src=referrals_fb_post9
-
120281; Nu er det så nyt for mig og jeg synes det er super smart, jeg skriver det er en reklame, havde jeg nu skrevet noget andet havde du savnet jeg skrev dette
og ja du har hvis ret i at man får ekstra plads hvis man tilføjer en ven, men da jeg giver knap 10 dollars om måneden, så har jeg plads nok pt. programmet hedder dropbox og kan også googles, hvis man som 120281 er bange for der ligger andet bag end et godt råd 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind