Aktiesnakken — Maj 2013
-
Sidste år mistede de indtægtsføring for Brasilien for 500 MW på grund af Brasiliens udviklingsbanks besværlige regler ,3,5 mia kr ,det ramte hårdt på cashflow,men hvem kunde have forudset det ?? Og om de lykkes med at finde en løsning lokalproduktionskravet,bliver det et kæmpe plus,lige så,uforudsigeligt !
-
Op hvis der er kontrol over virksomheden. Ned hvis der ikke er.
-
Dyyyb analyse wind ...

-
Der er r
igeligt at vurdere ud fra. -
Jeg tror jo så at kursstigningen er taget,ud nu ,inden Q1 og at vi derfor ikke vil se den store reaktion hverken op eller ned ,men som altid vil volatiliteten blive stor afhængigmaf algotradingen,mere end af short eller andet,der er altid store udsving i Vestas på,grund af dårligt programmerede algoritmer,som ved de mindste tegn går i selvsving,og så tror folk det er short eler andet ...!
-
Kald det short, spekulanter, daytrader eller algoritmiske computer animerede programmer. Vestas kommer til at svinge som en roulette.
-
Jeg holder det jeg har inden for en overordnet ramme.
-
Men om de bare laver et stabilt overskud så blir roulettespillet på rød..sort ...... Og så forlader alle gamblere skuden
-
Belært af pete vil der forblive gamblere på skude. Min vurdering er at de bliver så længe de kan påvirke aktien.
-
Investor er jo også gambling.
-
At være kontant er også gambling !!
-
Det er bare de færreste der tænker sådan, men ja da.
-
Køb Vestas hvis du vil vinde aktie spillet.:-)-http://www.business.dk/investor/millionaerklubben-er-klar
-
-
http://beta.dmi.dk/nyheder/arkiv/nyheder-2013/co2-kurven-naar-nye-hoejder/ "Scripps vurderer, at de 400 nås i midten af maj"
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind