Aktiesnakken — Maj 2013
-
Fortsat god weekend.
-
Vi behøver ikke tro på vækstmaskinen skal blive som før ,bare de viser et stabilt overskud ,kommer vi over kurs 100 igen,at det så ikke bliver kurs 700 er ligegyldigt
-
Go' nat sløve !
-
Troede du var på vej i dynen ?
-
Godt valg.
-
Det er jo lige der jeg befinder mig,bare med yderligere en kold på bordet !
-
Det er da bare lidt pudsigt at med en stigning på over 100 % fra bunden og en tydelig tendens til turnaround så virker stemningen som til en begravelse i dag ! Luk over 50 ,- ....... ( vild jubel ) !! Er hvad der burde ske ! Om så de lige har løst alt til Q1 ,who cares ,det er stafig et spørgsmål om længere sigt,ikke...?
-
Ja,man vender ikke skuden uden at det mærkes længe efter,men bare retningen er rigtig så ........
-
Kan læse du ved hvad der er vigtigt RTH.
-
Det glæder mig.
-
Sidste år mistede de indtægtsføring for Brasilien for 500 MW på grund af Brasiliens udviklingsbanks besværlige regler ,3,5 mia kr ,det ramte hårdt på cashflow,men hvem kunde have forudset det ?? Og om de lykkes med at finde en løsning lokalproduktionskravet,bliver det et kæmpe plus,lige så,uforudsigeligt !
-
Op hvis der er kontrol over virksomheden. Ned hvis der ikke er.
-
Dyyyb analyse wind ...

-
Der er r
igeligt at vurdere ud fra.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind