Aktiesnakken — Maj 2013
-
jeg forventer du den 6/6 kan fremvise en underskrevet kontrakt med vestas.....
-
fedt. det ser jeg sq frem til. Hvad med luftskibet til at installere vindmøller med. Får du også noget med den at gøre?
-
lyder elelrs spændende. Men er i sikker på i kan overholde arbejdsmilijø lovgivningen for aliens? Reglerne for hvor meget man må løfte når man har 6. arme er jo ikke færdigforhandlet endnu. Heller ikke hvilke anordning de skal have på deres rumskib når de bakker
-
ja og om psykiske arbejdsmiljøbetingede lidelser overhovedet kan komme på tale når nu deres hjerne er mindre end en ært
-
jeg tænkte måske snarre eksemplet at selv fynboer har følelser så den bliver svær.....
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind