Aktiesnakken — April 2013
-
Måske nok, Cykling. Men som jeg ser det, så er de store tabere, er de lange shortere som ikke shortkøbte i 25 og til nu. Jeg har mere og mere svært ved at finde en god udgangskurs for dem, og finde grunde til at blive i short. Også selv
om de har shortsolgt ved 200, så er det trods alt mindre gevinst for hver dag kursen stiger. -
Min påstand er stadig at de ikke kan komme ud-Hver gang der sker lidt så følger investorer med-Vi tosser ejer 65% og skal ingen steder-Og ATP med flere har købt deres short-De får mindre og mindre og lege med-Men de håber vel på det værste så de kan komme ud ?
-
så blev vores svenske venner største køber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind