Aktiesnakken — April 2013
-
så skal den over 5mil handlede og det vil jo være fint.
-
Den er jeg med på. Nu er det så nat.
-
Det spændende i dag må være hvor stort forsvaret af kurs 50 bliver-Der burde være mange short omkring 50-60 og det problem er der 2 måder og løse på enten lukker man med stor omsætning og stigning til følge eller også så sælger man-Hvem er stærkest.:-)
-
-
Og brænde til bålet-http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.windpowermonthly.com/article/1179771/Close---Vestas-launches-V110-2MW-turbine&prev=/search%3Fq%3Dvestas%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DpAt%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:da:official%26biw%3D1680%26bih%3D835%26tbs%3Dqdr:h&sa=X&ei=ymV3UZDZHcW2hQev2oCACA&ved=0CDEQ7gEwAA
-
Det er da også på tide der kommer noget effektivt fra R&D ud over 8MWeren.
-
Tvivlere er en uddøende race. Der er nu kun kulgraverene tilbage og de dør alligevel.
-
Kan ordrene nå Vestas inden der kommer ny PTC?
-
Har knægten fingrene nede i fars pung?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind