Man kan jo også stille sig det spørgsmål , når vws ikke kan beskæftige fabrikkerne nu hvordan vil de så garentere en køber arbejde (og hvis de kan det hvorfor så sælge:-) )
Kryler nu driller du-Det er jo netop den fordel en ny ejer får-Vestas lægger ordre som garantere en hvis oms-Og den nye ejer kan hente oms ved andre vindmølle fabrikanter og der med opnå den udnyttelses grad-Som der skal til
Det vil givet vis ende op med at køber vil satse på helt andet end vind ( og når det så fyldet fabrikken så får vws ikke dem til at arbejde for sig ! )
Der er ingen tvivl om at Vestas har forbygget sig det er vi jo enige om-Men løsningen med salg til specialiseret underleverandør er altså ikke så dum endda
Fejlen er jo at det er den forkerte rekkefølge det sker i så det kommer ikke til at virke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.