Aktiesnakken — April 2013
-
hej. Vores amerikanske aktier kommer fra Bats hvorfor åbning og luk kan være lidt anderledes. Volumetal kan af og til være forskellig afhængig af om der bliver medtaget aftenhandel fra bankerne
-
men vores data kommer fra IDC/Bloomberg hvilket er det profferne bruger. Håber det var svar
-
det er samme svar fordi det er sandheden
-
men vi står ikke selv i baglokalet og brygger den sammen
-
jeg skal ikke sige om Nordnet er hurtigere. Men det kan hænge sammen med at de bruger push server tech istedet for opdatering hvert sekund som vi gør
-
et kan være hvordan systemet er og et andet hvordan det opfører sig i browseren
-
vi vil godt kigge på om vi kan gøre det skarpere uden at gøre siden langsommere. Vi vil gerne have glade kunder
-
men Bats vs. NYse/Nasdaq kan vi ikke gøre noget ved
-
vi lytter og vil godt blive bedre
-
klarhed omkring PTC og vi kan ikke stige?? ser vi mon først stigningen i lukkeaktionen, det er en rigtig god nyhed sæt i gang

-
future har sagt op hele dagen
-
lyder godt
-
jeg har 3x apple bull købt fra igår
-
nej det er rigtigt, jeg er bare glad for de er i plus

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind