Aktiesnakken — April 2013
-
Vi frygter, at dette sammen med den svage ordreindgang i løbet af 1. kvartal 2013 vil resultere i et stort negativt cash flow i 1. kvartal, skriver Janne Vincent Kjær, som estimerer, at Vestas vil få et negativt driftsresultat (EBIT) i kvartalet på 109 mio. euro, hvilket er 18 pct. større end konsensus.
Jyske Banks kursmål for Vestas-aktien er 47 kr. Til sammenligning handles den torsdag eftermiddag i kurs 47,73.
/ritzau/FINANS
Flemming Thestrup Andersen +45 33 30 03 35 Ritzau Finans, E-mai
-
ja men det skaber uro
-
Beklager at jeg lige har været borte. Cykling, du kender jo min holdning til Vestas i DK, men nu er det jo ikke mig der bestemmer, hvad der skal ske og ikke ske. Noget andet er, at vi alle har købt for at tjene penge, og jeg vil bare medvirke til at hvis Vestas skal sælges, så skal det være dyrt. Meget dyrt. Jeg tror der kommer et bud inden for et år, og jeg mener ikke vi bør sælger under 300-400, og det får vi ikke endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind