Aktiesnakken — April 2013
-
optionshandlerne, ihvertfald nogle af dem, satser på en kurs på 4 dollar inden længe, hvis de skal have værdi for deres calls
-
-
Hvorfor stiller de en mølle op i testcentret som er frigivet til salg ?-http://www.dr.dk/P4/Vest/Nyheder/Thisted/2013/04/09/161918.htm
-
v126 er ikke frigivet til reelt salg endnu. første prototype er ikke engang stillet op. det er den på østerild som liiige er blevet en anelse forsinket fra Q2 til Q3. Muligvis pga kapacitet er øget fra 3,0 til 3,3mw
-
vestas har så lavet en aftale om 0 serien. Men det er ikke det samme som den er frigivet til reelt salg
-
ja det har været et mega dyrt projekt for vestas
-
nej har ikke købt
-
hehe det ligger hvis ikke lige om hjørnet at den runder 100. Men du skal være velkommen til at købe mig de 10k. så må vi se om mit humør skifter

-
Jydske og Danske bank anbefaler køb af Vestas obligationen-http://origin-www.bloomberg.com/news/2013-04-10/vestas-yield-at-12-month-low-as-cash-woes-fade-copenhagen-mover.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind