Aktiesnakken — Marts 2013
-
Jeg havde nu ventet lidt købs interesse i dag-Men måske man lurer lidt på hinanden-Der er det problem at både investorer og shorts skal ud og købe-Og os halvhjerner der sidder på 65% af aktierne har GAK +200 og ser nu ingen grund til og sælge-Så hvem skal de
købe af ?? -
Tålmodighed. Nu skal GF lige synkes. Det var jo ikke de store fremtidsoplysninger der kom har jeg forstået. Det er prisen/overskudsgraden på møllerne der reducerer ordrene. Der forventes stadig over 4000MW(konservativ udmelding).
-
Short får måske alligevel håret i postkassen i forhold til EU. http://finans.borsen.dk/artikel/1/254557/eu_vil_saette_bonusloft_for_kapitalforvaltere.htmlhttp://finans.borsen.dk/artikel/1/254558/ny_eu-finansskat_vil_give_smaek_til_danske_boligejere.html
-
-
De kan komme hjem til mig og ordne haven lidt.
-
Vi skal da også drikke kaffe og snakke lidt om det de er så gode til:-)
-
nul.
-
(bear)
-
Ender med han får solgt et eller andet til mig. UF.
-
Så skal der godt nok være gået et stort beløb ind på kontoen i en fart.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind